AER - Memories of Old
Eski tanrılar unutuldu, sadece gökyüzündeki adaların parçalarını bırakarak dünyayı yıkan olaylarda kayboldu. Bu mistik sonsuz gökyüzü dünyası, renkli adalar ve eski harabeler karanlığa düşme tehlikesinde. Son birkaç şekil değiştirenden biri olarak Tanrılar Diyarı'na kutsal yolculuğa gönderiliyorsun. Gerçeği kurtarmaya yardımcı olacak sırları ortaya çıkar.