Fable III
Talep sürümü Oyunlar İngilizce, Çekçe, Macarca, Lehçe, Rusça, Korece, Çince destekler. (ESRB tarafından takip edilmez Çevrimiçi karşılıklı etkileşimler) Fable III övdü Fable serisinin bir sonraki blockbuster taksit. Bir başgösteren tehdidine karşı krallığı savunmak için hazırlanırken Albion kontrol altına almak için bir devrime önderlik, senin halkının yanında savaşmak ve deneyim sevgi ve kaybı. Sonuçlara yol açacaktır cetvel gibi seçenekler, tüm arazi üzerinde hissetti.