Yakuza 5 Remastered
1080p ve 60 fps'de Kazuma Kiryu efsanesinin beşinci bölümünü yaşayın. Aralık 2012'de Kazuma Kiryu geçmişini “efsanevi yakuza” ve Okinawa'daki barış yeri olarak terk etti. Günlerini Fukuoka'nın kırmızı ışık bölgesinin bir köşesinde taksi şoförü olarak geçiriyor ve gerçek kimliğini saklıyor. Tüm bunlar önemli bir kişinin “hayalini” yerine getirmek uğruna. Ancak rahatsız edici bir atmosfer sözde iyi dengelenmiş Kanto ve Kansai yakuza toplumu boyunca sürüklenmeye başlar ve Japonya'daki tüm yakuza örgütlerini savaşa sürükleyen bir komplo ortaya çıkar. Sevdiği kişinin “hayallerini” korumak için, Kiryu bir kez daha savaşın girdabına çekilir. Bu, dört insan ve Japonya'daki beş büyük şehirde “hayallerini” kovalayan bir kızın hikâyesidir, serinin en büyük oyun alanına sahiptir. Dojima Ejderhası yolculuğunu tamamlayın.