Bomber Crew & Space Crew
Bu, Space Crew: Efsanevi Sürüm. Efsanevi derecede zorlu tek oyunculu stratejik hayatta kalma simülasyonu oyunu! Birleşmiş Savunma Kuvvetlerinde kendi yıldız geminizin kaptanısınız. Phasmid olarak bilinen gizemli dünya dışı tehdidine karşı Dünya'yı savunurken ekibinizi toplayın, geminizi özelleştirin ve galaksiyi keşfetmeye başlayın! Yolda zorluklar olacak. Ekip üyeleri kaybolacak. Tehlikeli görevler üstlenilmeli. Galaktik Efsaneler yaratılacak! Bomber Crew, 2. Dünya Savaşı stratejik bir bombardıman simülatörüdür. Görevleri tamamlamak mürettebatınızın hayatta kalmasını sağlamak kadar önemlidir, zira burada ölümden dönüş yok!