Lake
1 Eylül 1986. Büyük şehirden sakin memleketine dönen kırk küsürüncü Meredith Weiss rolündesin. Bir yazılım şirketindeki yoğun kariyerini bırakarak babasından kalan yerel postacılığı devralmaya gider. Oregon'daki tatlı Providence Oaks'daki iki haftalık ziyaretinde pek çok yeni insanla birlikte birkaç tanıdık yüze de rastlar. Meredith olarak kiminle konuşacağına, kiminle arkadaş olacağına ve belki romantik bir ilişki başlatacağına sen karar vereceksin. Ne olursa olsun, kısıtlamaların sonunda kararını vermek durumunda; büyük şehirdeki yoğun işine mi dönecek yoksa büyüdüğü kasabada mı kalacak?