Farm Manager World
Kendinizi Farm Manager World'ün çiftçilik dünyasına bırakın! Dünyanın dört bir yanındaki heyecan verici yeni yerlerde tarım imparatorluğunuzu kurun, egzotik bitkiler yetiştirin, hayvanlar üretin, toprağın bakımı için ürün rotasyonu ve gübreler kullanın ve arkadaşlarınızla kaynak ticareti yapın. Kıtalar Arası Çiftçilik Farm Manager World, dünyanın dört bir yanından çeşitli ürünler yetiştirme fırsatına sahip olacağınız Farm Manager serisinin en son bölümüdür. Çiftliğinizi Avrupa'da, Orta Amerika'da ve yakında Asya'da kurun. Bitkiler ve Hayvanlar Her bitkinin toprak gereksinimleri vardır. Toprak araştırması yapın ve toprak sınıfını, pH'ını ve azot seviyesini yükseltmek için uygun gübreleri uygulayın. Ürün rotasyonunu kullanmak daha iyi ürün verimini etkileyecektir. Genç hayvanları yetiştirin, satın alın, besleyin, tedavi edin, onlara bakın, kaynak elde edin ve hayvanları satın. Çiftlik Tasarımı ve Verimliliği Çiftlik düzeninizi stratejik olarak tasarlayın ve operasyonlarınızı kolaylaştırmak için gelişmiş çiftçilik araçlarının kilidini açın. Hasat edilen ürünlerin raf ömrüne her zaman dikkat edin. Yeni bir lojistik ve depolama sistemi, mal akışını kontrol etmeye ve satış yönetimini kolaylaştırmaya yardımcı olacaktır. Pazar Eğilimleri Piyasadaki arz ve talebi gözlemleyin ve mallarınızı alıp satmak için en iyi anları kullanın. Her alım ve satım küresel pazarı ve hammadde ve ürün fiyatlarını etkilemektedir. Makineler ve İnsanlar Vasıflı işçileri işe alın, onları becerilerine göre uygun görevlere atayın. Gerekli makineleri satın alın, hasat sırasında güvenilirliklerini sağlamak için teknik durumlarını ve yakıt mevcudiyetini izleyin. İşleme ve Organik Tarım Fabrikalar kurun ve topladığınız ürünleri işleyin. Fırınlama ve fermantasyondan dondurma, turşu kurma, kavanozlama ve ötesine kadar çok sayıda gıda hazırlama seçeneği parmaklarınızın ucunda olacak. Organik ürün yetiştirmek hastalıklar ve zararlılar nedeniyle zordur, ancak oldukça kârlı olabilir.