A United Front with Squad 7
Bu hikâye, ilk Valkyria Chronicles'ın kahramanları Squad 7 ile olan bir karşılaşmayı konu alır. Bu ekstra hikâyeyi oynadıktan sonra ana oyunda kullanmak üzere Welkin (tank Edelweiss içinde), Alicia, Isara, Largo ve Rosie karakterlerine sahip olacaksın. Bu görev, ana hikâyenin 2. Bölümündeki Headquarters'ı açtıktan sonra oynanabilir. Bu hikâyeye ulaşmak için Book Mode (Kitap Modu) > Menu (Menü) > Extra Stories (Ekstra Hikâyeler) yolunu izle.