A Boy and His Blob
A Boy and His Blob'un dönüşü muhteşem oluyor! Blob'u jöleli şekerleme ile besle ve onun bulmacaları çözmek için havalı ve kullanışlı nesnelere dönüşümü ile tehlikelerden kaçışını izle. Bu bu çetin ve duygusal olarak sürükleyici hikayde, zorlayıcı bulmacalar ve eykileyici sanatsal bir tarz var. 2009 yılının klasik sevilen oyununu, A Boy an His Blob yeniden geri geliyor!