Hellblade: Senua's Sacrifice
Heavenly Sword, Enslaved'in yapımcılarından: Odyssey to the West ve DmC: Devil May Cry, bir savaşçının mitlere ve çılgınlığa olan acımasız yolculuğu. Viking çağında kalbi kırık bir Kelt savaşçı, gördüğü akıldan çıkmayan önseziler ardından ölü sevgilisinin ruhu için savaşmak adına Viking Cehennemine giden bir göreve çıkıyor. Nörologlar ve ruh hastalığı yaşayan kişilerin katkılarıyla oluşturulan oyun, Hellblade: Senua'nın Kurbanı, seni Senua'nın zihninin melankolik öfkesinin derinlerine çekecek.