The Walking Dead: Michonne - The Complete Season
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries, Robert Kirkman'ın çok satan çizgi romanındaki efsanevi bıçak kullanıcısı karakterini başrole taşıyor. Geçmişi peşine bırakmayan ve hayale gelmeyecek bir kaybı ve pişmanlığı yaşayan Michonne'in, 126. ve 139. sayılar arasında neden çizgi romanda olmadığı açığa çıkarılıyor. Bu mini serinin üç bölümü boyunca oyuncular Michonne'nin Rick, Ezekiel ve diğer grup üyelerinde neden ayrıldığını ve neyin onu geri getirdiğini keşfedecekler. Ödüllü Telltale Games'in sunduğu bu yeni mini serinin üç bölümünü içerir.