The Walking Dead: Season Two
2012 Yılın Oyunu ödülünü kazanan oyunun devamında, zombi kıyametinden sonra yetim kalan Clementine’ın hikayesine devam ediyoruz. Kendini koruması gereken kız, bu acımasız dünyada hayatta kalmayı zorla öğrenmiştir. Seçimler ile neticeler üzerine kurulu beş bölümlük oyun serisinde Clementine olarak oynamanın deneyimini yaşayın, yeni kazazedelerle tanışın, mekanları keşfedin ve zor kararlar verin.