INSIDE
Playdead'in eşsiz bağımsız macera oyunu Inside'ı; yoğun bir aksiyon ile zorlayıcı bulmacaları bir araya getiren karanlık, hikâye odaklı bir platform oyununu keşfet. Oyun; kasvetli sanat tarzı, atmosferik müzikleri ve tedirgin edici havası sebebiyle eleştirmenlerden takdir topluyor. Basından yorumlar: "BAŞYAPIT! Inside, Limbo'yu harika yapan detayların üstüne kurulmuş ve daha da harika şeyler sunmayı başaran bir 2D platform ve bulmaca oyunu." IGN — 10/10 "Inside, önceki oyunun konseptini ve bakış açısını olağanüstü bir yaratıcılıkla genişletiyor. Baştan aşağı özenle oluşturulmuş tasarımı ve kurgusu sayesinde oyun, neredeyse bir sanat müzesinde sergilenmeyi hak ediyor. Muazzam bir devam oyunu." Giant Bomb — 5/5 "Bu oyun, haşmetli ve karanlık bir dizi vurgudan oluşuyor. Gerçek bir vizyoner sanat eseri." The Washington Post Şunlar dahil 100'den fazla ödülün sahibi: - Artistic Achievement (BAFTA) - Game Design (BAFTA) - Narrative (BAFTA) - Original Property (BAFTA) - Best Independent Game (Game Critics Awards) - Best Independent Game (The Game Awards) - Best Art Direction (The Game Awards) - Spite Award (D.I.C.E. Awards) - Outstanding Achievement in Art Direction (D.I.C.E. Awards) - Outstanding Achievement in Game Direction (D.I.C.E. Awards) - Best Audio (Game Developers Choice Awards) - Best Visual Art (Game Developers Choice Awards)