Karmakarışık, dengesiz bir zihnin içinde bir kaçış odası düşün. Bu birinci şahıs keşif oyununu yeni ve ürkütücü bir boyutta deneyimle. Aklın sınırlarını zorlayan bu psikolojik gerilimde, sorunlu bir bilim adamının deneyinde, olay ve olguları bir ailenin üç ayrı bireyinin gözünden izle, ve parçaları birleştirerek gizemi çöz. FİLM GİBİ BİR GERİLİM OYUNU Film ile oyun unsurlarını bir araya getiren bu anlatısal deneyimde, sarsıcı bir psikolojik gerilimin içine dal. GİZEMİ ÇÖZ Farklı bireylerin bozulmuş zihinlerinde dolaşarak ve onların perspektifinden bakarak bulduğun parçaları bir araya getir, dağılmış bir ailenin hikayesini tamamla ve gizemi çöz. EMSALSİZ BİR DENEYİM Bu birinci şahıs anlatısal gizem oyununda, ailenin yaşadığı evin duvarlarını inceleyerek elde edeceğin verileri bir araya getirip kendi gerçeğini keşfedeceksin.