Ys Origin
Kült klasiği Ys serisi ilk kez Xbox’a geliyor! Ys Dünyası’na gir ve tüm zamanların en iyi Japon A-RPG’lerinden birini keşfet. Yıkıcı bir şeytani istilanın ardından ikiz Tanrıçalar efsanevi Ys’in sakinlerini güvenli bir şekilde gökyüzüne getirmek için sihirlerini kullanıyor. İblisler Devil’s Tower inşa etmeye ve insanların yeni yerleşimine ulaşmaya çalışırken Tanrıçalar kayboluyor. Büyük bir savaşçı ya da kurnaz bir büyücü olarak Devil’s Tower’da Tanrıçaları aramalısın. Kılıç ustalığın ve büyülerin ile kötülüğü atalarının topraklarından defedebilir misin? - Onanabilir 3 karakter, her biri özel yetenek setleri ve güçlere sahip - Çok sayıda heyecan verici çevre - 3 oyun modu: Story, Time Attack, Arena - Xbox One’a özel yeni bir Speedrun Modu ve Blood Level Seçeneği - Kullanacak çok sayıda eser ve güçlü yadigarlar - Nefes kesen sanat yönetimi - Japonca, İngilizce ve ilk kez Fransızca, İtalyanca, Almanca ve İspanyolca olarak oynanabilir Çekici hikayesi, heyecan verici müzikleri ve destansı boss savaşları ile Ys Origin halen tüm zamanların en iyi aksiyon-RPG’lerinden!