Green Soldiers Heroes: Extreme Bikers
90'ların klasik ve eğlenceli arcade motosiklet oyunlarından esinlenmiştir. Konsol oyunlarının 32 bit dönemini anımsatan düşük poligonlu grafiklere sahiptir. Meydan Okuma Modu Oyuncuları, zaman sınırı dolmadan bir sonraki kontrol noktasına ulaşmak için 30 parkuru tamamlamaya davet eden bağımlılık yapıcı bir oyun. Serbest Mod Şehirde özgürce sürün, yüksek hızlarda yarışın, rampalar ve binaların üzerinden atlayın. Yeni motosikletler satın alabilmek için her köşeyi keşfederek Para Paketleri arayın.