Terror of Hemasaurus
Gezegenimiz iklim felaketinin kıyısında! Kutsal Kertenkele Kilisesi, insanlığı gezegenin pervasız ihmalkarlığından kurtarmak için şaibeli bir plan yaptı: öldürmek, yıkmak ve korku salmak için bir canavarı ortaya salmak! Yakın zamanda buzları çözülmüş dört canavardan biriyle, birden çok aşamada, topyekûn yıkım yolculuğuna çık. Apokaliptik, nostaljik bu arcade festivalinde ürkmüş insanları ezerken ve binaları toza çevirirken zevkle haykır, yıkımın ve abuk sabuk katletmelerin keyfini çıkar! Terror of Hemasurus, Super Blood Hockey’in yaratıcısı Loren Lemcke’nin en son oyunudur.