Ace Attorney Investigations Collection
İki Ace Attorney Investigation oyununu tek bir muhteşem koleksiyonla deneyimle! Ace Attorney oyunlarının efsane savcısı Miles Edgeworth rolüne bürün! Edgeworth olarak olay yerinde dolaşırken, kanıt ve ipucu toplarken ve şüpheli kişilerle konuşurken mahkeme salonunu geride bırak. Zekanı ve öğrendiklerini kullanarak zorlu ve ilgi çekici vakaları mantık ve çıkarım yoluyla çöz. - Her iki oyuna da sevimli karakterler için yepyeni tasarımlar içeren tam HD iyileştirmesi yapıldı! Daha retro bir hava için klasik piksel sanat stili de mevcut! - Chapter Select de dâhil olmak üzere yaşam kalitesi iyileştirmeleri eklendi, böylece en sevdiğin bölümleri tekrar oynamak artık çok daha kolay! - Autoplay ve Story Mode da eklendi. Autoplay, diyaloğu senin yerine ilerletirken Story Mode, en zorlu bulmacaları bile senin yerine çözer. Arkasına yaslanıp iyi bir gizemli hikayenin keyfini çıkarmak isteyenler için ideal! *Story Mode'u dilediğin zaman açıp kapatabilirsin. - Eğlenceli bonus içeriklerle dolu bir Gallery bölümü de mevcut! Oyun içi çizimler ve karakter animasyonlarının yanı sıra karakter tasarım eskizlerini ve daha fazlasını görüntüleyebilirsin! Tüm oyunların arka plan müziklerini dinleyebilir veya bazı orkestra düzenlemelerinin güzelliğinin keyfini çıkarabilirsin! - Oyunları İngilizce, Fransızca, Almanca, Japonca, Korece ve Geleneksel ve Basitleştirilmiş Çince dillerinde oynayabilirsin!