Take IT Studio!Aksiyon ve macera
Kaçışın nihai hedef olduğu iki yoğun hikaye odaklı korku deneyimine kendinizi kaptırın. The Green Light oyununda, radyodaki gizemli bir ses sizi uzaklardaki bir deniz fenerine yönlendirirken ruhunuzu emen işinizden özgürlüğünüze kaçın. Ardından There's a Gun in the Office oyununda tek bir iz bile bırakmadan beş gün boyunca sizi kaçıranları atlatmaya çalışırken zamana karşı yarışın. Zihnin en karanlık derinliklerinden sağ çıkıp özgürlüğünüzü bulabilecek misiniz?