STEEP
Karların daima taze olduğu, hareketin hiç bitmediği Alplerin muazzam açık dünyasını keşfet. Ücretsiz Alaska güncellemesi ile Amerika kıtasının zorluklarla dolu yeni bir diyarını dize getir. Dağlar keşfedilmeyi bekliyor. Donan, kuşan, yola koyul. - YOLA KOYUL -Dünyanın bu en görkemli dağlarını kayak, atlayış tulumu, snowbord ve yamaç paraşütüyle fethet. Devasa bir açık dünyada kendi yolunu çiz. - ÖLÜMSÜZ ANLARI DİĞERLERİYLE PAYLAŞ -Tek başına veya diğer oyuncularla dolaş, müthiş yolculukları paylaş. - YETENEKLERİNİ TEST ET -Özgün ve muhteşem maceralara atıl. - HER ŞEYİ PAYLAŞ -En iyi performanslarını kaydet, sosyal medyada paylaş. Oyunu oynayabilmek için daimi bir internet bağlantısı gereklidir.