X Games Pass
X Games Kartı ile Steep deneyimini zenginleştir ve tam serbest stile geç! İçeriği mi? - X Games DLC : Alaska'daki yepyeni rekabete katıl, Steep tarihinin en etkileyici parkurlarında altın madalyayı kazan ve X Games'in müthiş görevlerini tamamla. - 90’lar DLC : Oyuna eski, klasik bir hava kat ve Steep'i 90'ların kış sporları görünümüne sok. 3 özel klasik kişiselleştirme öğesi, numaralar, müzikler hepsi eski günlerden! - Rocket Wings DLC : Alplerin ve Alaska'nın göklerinde, vadilerinde baş döndürücü hızlarla süzül. Göza kara herkesin favorisi Roket Kanat ile 15 yeni görev var! Roket Kanadın için 3 özel kişiselleştirme öğesi ile diğerlerinden farkını göster.