SIMULACRA
Sara is Missing'in yapımcıları tarafından oluşturulan SIMULACRA, kayıp bir kadının telefonunda araştırma yapılan interaktif bir FMV korku deneyimi oyunudur. Anna adında bir kadının kayıp telefonunu buldunuz. Telefonda video mesajı şeklinde umutsuz bir yardım çığlığı görüyorsunuz. Biraz daha karıştırdıkça bu telefonda bir gariplik olduğunu görüyorsunuz. Arkadaşlarıyla konuşuyorsun ve onun nerede olduğu hakkında hiçbir fikirleri yok. Mesajları, e-postaları ve fotoğraf galerisi parpa parça bilgi veriyor. Bunları bir araya getirmek sana kalmış. Kayıp dosyaları kurtar, bozuk verileri geri al ve onun son adımlarını takip et. Çok geç olmadan onu bul.