Super Monkey Ball: Banana Blitz HD
Kemerlerinizi bağlayın çünkü Super Monkey Ball: Banana Blitz HD size doğru geliyor! Serinin en beğenilen yapımlarından birinin büyüsünü deneyimleyin, şimdi HD çözünürlükte elden geçirildi! Super Monkey Ball'ın fantastik dünyasına adım atın ve uzaylı korsan kral Captain Crabuchin'den muzları geri alın. 100 renkli etapta yarışın ve hayranların beğenisini kazanmış 10 Parti oyununda arkadaşlarınıza ve ailenize meydan okuyun. En hızlı ve en iyi manevra yapabilen maymun gibi hissediyor musunuz? Time Attack modunu veya zorlu Decathlon dayanıklılık yarışını deneyin! Skor tablosuna adınızı yazdırır mısınız?