Skull and Bones Lüks Sürüm
Lüks Sürüm içeriğinde bulunanlar: - Ana oyun - Tam donanımlı üç gemiyi temel malzeme ile kaynaklardan oluşan cömert bir paketi açıp oyunun son kısmındaki yolculuğunuza hızlı bir başlangıç yapmanızı sağlayacak Legendary Kingpin Boost* *Ödüller arasındaki Legendary Kingpin Boost'u etkinleştirmek, hesabınızdaki aktif herhangi bir Kingpin Boost'un yerini kalıcı olarak alacaktır. Legendary Kingpin Boost, hesap başına yalnızca bir kez etkinleştirilebilir.