Skull and Bones
OLAĞANÜSTÜ DENİZ SAVAŞINA KATILIN Farklı gemiler üreterek yıkıcı savaşlara hazırlanın ve filonuzu güçlü teçhizatlarla donatın. İlerledikçe daha güçlü silahlar açın ve gemilerinizi kendinize özgü korsanlık tarzınızı yansıtacak biçimde özelleştirin. CENNETTEKİ CEHENNEM TEHLİKESİYLE YÜZLEŞİN Hint Okyanusu'nda yelken açın ve azılı korsanlarla, ölümcül deniz yaratıklarıyla, doğaüstü tehditlerle, yıkıcı fırtınalarla ve çok daha fazlasıyla yüzleşin. DİĞER KORSANLARLA BİRLİK OLUN VEYA SAVAŞIN En fazla iki arkadaşınızla veya diğer oyuncularla birlik olun, paylaşılabilir kontratlar alın ve ödül kazanın. Dilerseniz rekabetçi ruhunuza kulak verin ve heyecan verici takım tabanlı PvP modunda kana susamış rakiplerinizi alt edin. SÜREKLİ YENİLENEN İÇERİĞİN TADINI ÇIKARIN Her sezon; heyecan dolu yeni özellikler, zorlu yeni tehditler, oyunun son kısımlarını oynamanın yeni yolları ve oyuncuların ilgisini canlı tutmak üzere tasarlanmış oynanış iyileştirmeleriyle korsanlık deneyimini geliştiriyor. Kesintisiz internet bağlantısı ve Ubisoft hesabı gereklidir.