Hidden Cats in New York
Yepyeni bir kedi bulma macerası için New York'u ziyaret et! Şehirde etrafa bakın; eğer yeterince sabırlıysan belki tüm kedileri bulabilirsin. Kedileri buldukça şehir daha da canlı bir hâle gelecek. Özellikler: - 700'den fazla sevilecek tüy yumağı; - Renklendirilecek kocaman bir şehir manzarası; - Birkaç ek mekân... Hem de en küçük kedilerle dolu :)