Prison of Illusion: Night Rose
Bu bir oyun paketidir. Dikkatlice okuyun ve bu oyunların herhangi bir sürümüne zaten sahip olup olmadığınızı kontrol edin. Paket içeriği: Prison of Illusion (Xbox One, Xbox Series, Windows) DLC: Night Rose (Xbox One, Xbox Series, Windows) 1. İllüzyon Hapishanesi “Pixar art” tarzında bir 2D macera. Uriel, Drakula tarafından lanetlenmiş bir kalede hapsoldu; şimdi bir çıkış yolu bulmak zorunda, aksi takdirde sonsuza dek orada mahsur kalacak. 2. Gece Gülü (Genişletme Paketi) 80'ler ve 90'ların Japon klasiklerinden esinlenen, geleneksel anime görsel stiline sahip bir 3D macera oyunu. Rose bahçedeyken vampirler tarafından kaçırıldı. Uriel, onu kurtarmak için kalede doğaüstü yaratıklarla savaşarak ve zorlukları aşarak ilerlemelidir.