Night Rose
Bu genişletme paketi ile yepyeni bir maceraya atılacaksınız. Anime tarzı görsel estetiğe sahip 3D ortamda bolca aksiyon sunuyor. PROLOG Rose, gül bahçesinde dolaşırken vampirler tarafından pusuya düşürüldü. Ardından “İllüzyon Hapishanesi” olarak bilinen lanetli kaleye götürüldü. Ana karakter Uriel, sevgilisini kurtarmak için kalenin çeşitli bölgelerini keşfetmek zorundadır. Yeni kıyafetler almak için Orb’ları toplarken zorlukların, tuzakların ve çeşitli düşmanların üstesinden gelmelidir.