NERF Legends
NERF Legends, seni düşman robot lejyonlarıyla ve nihai elebaşı efendileriyle yüzleşeceğin fütüristik bir bilim-kurgu dünyasına götürüyor. İkonik, gerçek hayattaki versiyonlarını temel alan çok çeşitli NERF tüfeklerini kuşanarak zorlu düşmanları engellerken bir dizi eşsiz ve sürükleyici ortamda, yüksekten uçarak yapılan etkileyici zorlu vuruşlar gerçekleştirmen gerekecek. En üstün NERF Efsanesi olmak için gereken NERF becerilerine sahip misin?