Bu ürün, 20/2/2026 tarihinden itibaren satın alınamayacaktır. NOT: WWE 2K Battlegrounds oyununa yönelik tüm çok oyunculu sunucular 9/7/2026 tarihinden itibaren kapatılacaktır. Bu tarihten sonra çevrimiçi sunucu gerektiren oyun işlevlerinin hiçbiri çalışmayacaktır. Yepyeni ve sert arcade aksiyonu ile dolu savaş alanınız olan WWE dünyasında, favori WWE Superstar ve Legend'larınız dünyadaki interaktif egzotik ortamlarda çarpışıyor. Abartılı manevra, özel yetenek ve yıkıcı güçlendirme deposu ile Çelik Kafes, Kraliyet Gürlemesi, Ölümcül Dört Yol ve daha fazlası dahil favori maç türlerinizde arkadaşlarınızla mücadele edin ve Mauro Ranallo ve Jerry “The King” Lawler'ın yarattığı tüm kargaşanın tadını çıkarın! Savaş alanına girmeye hazır mısınız? Sınırsız Dövüşün! 70'den fazla WWE Superstar ve legend ile favorilerinizle kontrolsüz ve çılgın bir kargaşa içinde mücadele edin! İnteraktif ortamlarda savaşırken rakibinizi yok etmek için beklenmedik hamleler yapın ve özel yeteneklerinizi kullanın! Tüm Dünyada Mücadele Edin! Paul Heyman ve Stone Cold Steve Austin ile birlikte orijinal çizgi roman üzerinden anlatılan yepyeni hikaye modunda oynayın ve sonraki WWE Superstar'larını bulmaya yardım edin! Oyun boyunca yeni karakterlerle Savaş Alanlarının kilidini açarken yiğitliğinizi sınamak ve yeteneklerinizi göstermek için mevcut WWE Superstar'larına karşı benzersiz ve renkli yeni karakterler olarak dövüşün. Sizin Savaş Alanınız! Birçok özelleştirilebilir parçayla tamamen kendi eseriniz olan karakterler ve Savaş Alanları oluşturarak, özelleştirerek ve düzenleyerek WWE 2K Battlegrounds'ta istediğiniz gibi oynayın! YIĞINLA Maç Türü! Çelik Kafes, Kraliyet Gürlemesi, Ölümcül Dört Yol ve yepyeni Savaş Alanı Mücadelesi dahil eğlenceli ve yeni değişikliklerle dolu çeşitli favori maç türlerinizde oynayın! Arkadaşlarınızla Kapışın - Çevrimiçi veya Yan Yana! Çevrimiçi Turnuvalarda mücadele edin veya zafere ulaşarak Savaş Alanının Kralı olun ve tüm dünyadan oyunculara karşı çevrimiçi yakın dövüşten sağ kurtulun! Ayrıca, yerel çok oyunculu karşılaşmalarda mücadele ederek arkadaşlarınıza hükmedin! Digital Deluxe Bonus Stone Cold Steve Austin ile kıyameti koparın, The Rock'ın Yargı Çağı versiyonu ile yıkıp geçin ve Ronda Rousey ile ringi sallayın. WWE 2K Battlegrounds Digital Deluxe Edition, ön sipariş bonusu Edge ile birlikte her Superstar'ın üç versiyonunu içerir. Ayrıca, ek WWE Superstar ve legend'ların kilidini açmak için ilave 1100 Golden Bucks içerir.