True Fear: Forsaken Souls Part 1
True Fear: Forsaken Souls, akıl almaz bir gizem kaçış oyunu için psikolojik korkunun en iyi yanlarını, sezgisel oyun mekanikleriyle birleştirir. Eğer hikâyeyi feda etmeyen bir korku oyunu arıyorsan, bu oyun senin için! Tıklamalı bir oyunun ilginç ya da korkunç olacağından şüpheli misin? Ücretsiz demoyu dene! Ana Özellikler: - Sürprizlerle ve şaşırtmalarla dolu bir senaryoda, psikolojik gerilimle dolu yoğun bir macera. - Kendi maceranı seç! Gizli nesne sahneleriyle ya da onlar olmadan oyna. - True Fear: Forsaken Soul’un Koleksiyoncu versiyonundan bonusları, ek bir seviyeyi, strateji kılavuzunu, duvar kağıtlarını, içeriğin yapılışını ve silinmiş içeriği içerir. -True Fear: Forsaken Souls Part I üçlemenin ilk oyunudur.