Mortal Kombat: Legacy Kollection
Arenaya adım at ve dövüşçünü seç! Mortal Kombat: Legacy Kollection, Mortal Kombat serisinin ilk yıllarına ait başlıca oyunları içerir. Hikâyenin en başına dönerek ikonik arcade sürümleriyle serinin efsanevi başlangıcını keşfedebileceksin. Gel de en sevilen ev konsolu sürümlerini ve hayranların favorisi olan ender versiyonları da içeren bu koleksiyonla oyun dünyasında devrim yaratan seriye saygı duruşunda bulun. Digital Eclipse'in interaktif belgesel formatı, Mortal Kombat'ın toplumun video oyunlarına bakışını nasıl değiştirdiğini gözler önüne seriyor. Gerçek insanların oyuncu sprite'ları hâlinde dijital ortama aktarılarak dövüş sanatı ustası karakterlere dönüştüğü bu çılgın dövüş oyununun, oyuncuları kendine hayran bırakırken eleştirmenleri şoke edişine ve 30 yıldır devam eden bir serinin temelini atışına tanık olacaksın. Orijinal geliştirme ekibinin üyeleri Ed Boon, John Tobias, John Vogel, Dan Forden gibi ünlü isimlerden hikâyeyi bizzat dinlemeye; özel röportajlara, nadir konsept çizimlerine, retro pazarlama materyallerine ve arşiv görüntülerine göz atmaya hazır mısın? Mortal Kombat: Legacy Kollection ile ayrıca Mortal Kombat'ın ve karakterlerin sırlarla dolu hikâyelerini baştan keşfedebilecek; karakterlerin nasıl ortaya çıktığına dair bilgileri ve işlerin perde arkasını öğrenebileceksin. Özellikler - Birden Çok Muhteşem Oyun Sürümü: İkonik arcade oyunlarının yanı sıra en sevilen ev konsolu sürümlerini ve hayranların favorisi olan ender versiyonları içeren bu koleksiyonla Mortal Kombat'ın efsanevi başlangıcını keşfet. - Çevrimiçi Oyun: Geri alımlı ağ koduyla iyileştirilmiş çevrimiçi dövüşlere katıl. Oyun, oyuncular dünyanın uzak köşelerinde de olsa her saldırının hassasiyetini olduğu gibi korumak üzere tasarlandı. - Açığa Çıkarılacak Sırlar: Tek bir düğmeye dokunarak tüm gizli karakterlerin kilidini aç, oyun ayarlarını değiştir ve oyunları kendi istediğin gibi oynamak için gizli geliştirici menülerine ulaş. - İnteraktif Bir Belgesel: MK serisinin orijinal geliştiricileri olan Ed Boon, John Tobias, Dan Forden, John Vogel'in yanı sıra onlarca geliştiriciyle yapılmış yeni, özel röportajları izleyip serinin geçmişiyle ve perde arkasıyla ilgili içeriklerin keyfini çıkar. - Hikâyenin Eksiksiz Hâli: Arcade dönemini tecrübe ederek kronolojileri ve karakterlerin ayrıntılı öyküleriyle Earthrealm, Outworld ve Edenia'nın destansı hikâyelerinin tadını çıkar.