Saatler sürecek heyecanlı oyun kurgusu ve sihir dolu bir keşif serüveni için indie bulmaca platformu Seasons after Fall ve indie Aksiyon RPG'si Shiness: the Lightning Kingdom'ın büyülü evrenlerine dal. 2 boyutlu platform-bulmaca oyunu Seasons After Fall, seni içine alan bir kainata daldırıp sihir ve doğanın hüküm sürdüğü toprakları keşfetme imkanı tanıyacak. Mevsimleri değiştirme yeteneğini kullanıp etrafındaki dünyayı değiştirebilir; kışın suları dondurup yazın bitkiler yetiştirebilir, daha fazlasını yapabilirsin! Aksiyon RPG'si Shiness seni yıkılmanın eşiğindeki bir evrende yolculuğa çıkarıyor. Issız bir adaya düştükten sonra kendini birkaç krallığı kapsayan bir çatışmanın içinde buluyorsun. Hiper-dinamik dövüşlerde tehlikeli düşmanlarla yüz yüze geliyor, geleneksek oyun dövüş mekaniğini sihirle harmanlıyorsun. Heyecan verici yeni beceri ve büyüler öğren ve karakterlerini geliştirmek için deneyim kazan.