DYNASTY WARRIORS: ORIGINS
Üç Krallık'ta isimsiz bir kahraman olarak nefes kesen savaşlara atılın. ・Serinin tarihindeki en heyecan verici aksiyon Göz alabildiğine uzanan devasa ordularla çarpışacağınız gerilim dolu savaş alanları. Düşman saldırısıyla nasıl mücadele edeceksiniz? "DYNASTY WARRIORS" serisine özgü taktiksel muharebelerde müttefiklerinizle birlikte mücadele verirken askeri becerileriniz çok işinize yarayacak ve serinin tarihindeki en heyecan verici aksiyonu yaşayacaksınız. ・Asıl kahramanın bakış açısından Üç Krallığın yeni versiyonu Üç Krallığın hikâyesi, farklı kahramanların inançlarının kesiştiği uçsuz bucaksız Çin anakarasında geçer. Bu muhteşem ve çekici dünyayı "isimsiz bir kahraman" olan asıl kahramanın gözünden keşfedin. Not: “DYNASTY WARRIORS: ORIGINS Digital Deluxe Edition" ürünü de satıştadır. Satın almadan önce doğru ürünü seçtiğinize emin olun. Not: Görseller bir geliştirme modelinden alınmıştır. Son ürün gösterilenden farklı olabilir. Not: Yalnızca Xbox Series X, 4K çözünürlükte mevcuttur. 4K çözünürlük Xbox Series S için mevcut değildir.