ICHIRAN Noodles
Çarpışma sırasında Sağlık değerini yükseltmek için kullanılan portable item “ICHIRAN Noodles”, Shop'tan sağlanabilen bir eklentidir ve oyunda ilerledikçe kullanılabilir hâle gelir. Not: Bu bonusun ileriki bir tarihte satışa sunulabileceğini dikkate alın. - Bir eklentinin yüklenmesi oyun sırasında tamamlanırsa, siz başlık ekranına döndükten sonra kullanılabilir hale gelir.