7.200 Prömiyer Paket - Rainbow Six Siege
Bu paketin içindekiler: - 7.200 R6 Kredisi - Göz alıcı 3D efektlere ve özel şarjör değiştirme ile inceleme animasyonlarına sahip özel bir Başyapıt silah kaplaması - 7 Günlük Nam Takviyesi Bu paket sadece kısa süreliğine mevcut, fırsat kaçmadan hemen kap! R6 Kredileri, Tom Clancy’s Rainbow Six Siege'de harcanabilecek bir oyun içi para birimidir. Seçkin Battle Pass, yeni operatörler ve silah ile operatör kaplamaları dâhil kozmetik eşyalar gibi oyun içi eşyaları satın almak için kullanılabilirler.