Tom Clancy’s Rainbow Six Siege 7.200 R6 Kredisi
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege için 7.200 oyun içi kredi bulunur. R6 Kredisi; sezonluk Battle Pass, yeni Operatörler ve silahlar ile Operatörler için kozmetik eşyalar gibi oyun içi içerikleri elde etmek için kullanılabilecek bir oyun içi para birimidir. Daha fazla değer için daha yüksek değerli krediler satın alın.