2XKO Başlangıç Sürümü Ultra
Deluxe ve Standard paketlerindeki içeriklerin tamamına ek olarak 3 özel Arcane kostümü ve daha fazlasıyla kendini Arcane'in hikâyesine kaptır. 31 Aralık 2026'ya kadar alınabilir ve bu tarihten sonra yeniden satışa sunulabilir. Başlangıç Sürümü'nü zaten aldıysan buradan aynı sürümü veya başka bir Başlangıç Sürümü'nü yeniden almamaya lütfen dikkat et. Başlangıç Sürümü yükseltmeleri 2XKO'nun oyun içi Mağaza'sından alınabilir.