2XKO
PARTNERİNİ KAP. SIRT SIRTA DÖVÜŞ. League of Legends ve VALORANT yapımcılarının geliştirdiği ücretsiz dövüş oyunu 2XKO'ya hoş geldin. 2'YE 2 DÖVÜŞ 2XKO'da iyi bir takım çalışması galibiyetle mağlubiyet arasındaki farkı belirler. İster takımındaki her iki şampiyonu da kontrol ederek tek başına dövüş ister bir arkadaşını kaparak çiftli oynanışın tadını çıkar. Oyun kurallarını değiştiren kapsamlı oynanış modifikasyonları olan eklentilerle her oyununu bir diğerinden farklı kıl. EFSANEVİ DÖVÜŞÇÜLER League of Legends'ın akıllara kazınan şampiyonları bu MOBA'dan ilham alan ve dövüş oyunları için baştan tasarlanan hareketleriyle sahne alıyor. Dövüşlerine hayat katmak için incelikle tasarlanan arenalar, son teknoloji 2B grafikler ve orijinal müziklerle kendini Runeterra evreninde bul. LOBİLER VE EŞLEŞTİRME Sıradaki ikili partnerinin veya rakibinin seni beklediği sanal makineye adım at. Dereceli, Eğlencelik ve Özel lobiler sayesinde istediğin şekilde oyna, izle veya sadece düğmelere bas. Ayrıca 2XKO her karşılaşmada adil ve gecikmesiz oynanış sağlamak için sınıfının en iyisi geri alma ağ kodu ve hile karşıtı sistemlere sahiptir.