2XKO Başlangıç Sürümü Standard
Oyununa istediğin şampiyonu açabilen 4 Şampiyon Sembolü, 2000 KO Puanı ve özel bir oyuncu kartıyla başla. 31 Aralık 2026'ya kadar alınabilir ve bu tarihten sonra yeniden satışa sunulabilir. Başlangıç Sürümü'nü zaten aldıysan buradan aynı sürümü veya başka bir Başlangıç Sürümü'nü yeniden almamaya lütfen dikkat et. Başlangıç Sürümü yükseltmeleri 2XKO'nun oyun içi Mağaza'sından alınabilir.