1000 (+50 bonus) Bomber coin
SUPER BOMBERMAN R ONLINE'da kullanılabilen 1000 (+50 bonus) Bomber coins içerir. Bu oyun içi para birimi, Mağazadan yeni kıyafetler almak ve diğer çeşitli oyun içi öğelerin kilidini açmak için kullanılabilir.