100 Bomber coin
SUPER BOMBERMAN R ONLINE'da kullanılabilen 100 Bomber coins içerir. Bu oyun içi para birimi, Mağazadan yeni kıyafetler almak ve diğer çeşitli oyun içi öğelerin kilidini açmak için kullanılabilir.