10 Second Ninja X
10 SECOND NINJA X, son derece hızlı ve inanılmaz zor bir aksiyon oyunu. Alçak Kaptan Kocasakal seni kaçırdı ve ormandaki arkadaşlarını tam bir psikopat gibi robotların içine hapsetti. Kocasakal, senin dünyanın en hızlı ninjası olmadığını düşünüyor ama YANILIYOR. Kocasakal'ın her bölümdeki robotlarını on saniye ya da daha altında yok etmelisin. Her bölümde üç yıldızlı puan toplayacak kadar hızlı olmalısın. 100 bölüm boyunca mücadele ver, Kocasakal'ın uçan gemisini keşfet, gizemleri çöz, skorbordları tırman ve herkese GELMİŞ GEÇMİŞ EN HIZLI, EN HAVALI VE EN ODAKLANMIŞ KAHRAMAN KİMMİŞ GÖSTER.