NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER
Naruto serisi yepyeni bir deneyim olan NARUTO TO BORUTO: SHINOBI STRIKER ile geri dönüyor! Bu oyunda, oyuncular çevrimiçi olarak 4 kişilik takımlar halinde diğer takımlara karşı savaşıyorlar. Görselliği itibariyle, SHINOBI STRIKER da yepyeni bir tarzla yeni baştan yaratıldı. Çevrimiçi savaşlarda takımına önderlik et ve kimin en iyi ninja olduğunu göster!