Trailmakers - Space Upgrade
Trailmakers'i edinin - içinde iki ekstra işlevsel blok ve gerçek uzay hissi için bir dizi Bilim Kurgu görünümlü kozmetik öğe içeren Space Voyager Paketi ile birleştirilmiş açık dünya bir kum havuzu inşa oyunu.