Persona 3 Reload Digital Premium Edition
Karanlık Saat'e dal ve kalbinin derinliklerini uyandır. Persona 3 Reload Digital Premium Edition şunları içerir: - Ana Oyun - Dijital Çizim Kitabı: 64 sayfa karakter çizimleri, konsept çizimleri, arka planlar ve oyundan diğer çizimlerle dolu! - Dijital Oyun Müzikleri: Atlus ses ekibi tarafından sunulan, toplam 60 yeni şarkı içeren orijinal Persona 3'ün yeniden düzenlenen parçalarını ve Persona 3 Reload'un tümü yeni parçalarını dinle. - Persona 3 Reload DLC Paketi: P5R Phantom Thieves Kostüm Seti, P5R Shujin Academy Kostüm Seti, P5R Persona Seti 1, P5R Persona Seti 2, P5R BGM Seti, P4G Yasogami High Kostüm Seti, P4G Persona Seti *Parçaların yalnızca uygulamada çalınabildiğini, MP3 gibi herhangi bir ses formatında indirilemediğini lütfen unutmayın. Bir günle sonraki gün arasındaki "gizli" saate girerken, beklenmedik kaderiyle karşılaşan bir nakil öğrencisinin yerine geç. Akıl almaz bir gücü uyandır ve Karanlık Saat'in gizemlerinin peşine düş, arkadaşların için savaş ve hatıralarında sonsuza kadar kalacak bir iz bırak. Modern çağ için yeniden doğan Persona 3 Reload, türün standartlarını belirleyen RYO'nun sürükleyici bir yeniden tasarlanmış hali. Önemli Özellikler: - Persona serisinin en önemli oyununu, son teknoloji grafikler, modernize edilmiş işlevsel özellikler ve oyunun imzası haline gelen şık bir arayüzle, aslına sadık kalınarak yeniden yapılmış şekilde deneyimle. - Kendini yeni sahneler, karakter etkileşimleri ve ek seslendirmelerle duygusal, sürükleyici bir yolculuğa bırak. - Port Island'ı keşfetmekten sevilen karakterlerle samimi bağlar kurmaya kadar uzanan çeşitli etkinliklerle, her gününü anlamlı şekilde nasıl geçirmek istediğini seç. - Bu dünyaya ait olmayan Gölgeleri alt etmek için ideal takımını kur ve yönet, böylece gerçeğe yaklaş.