Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow (Xbox One Version)
Gizli cisim bulma macerası türüne sürükleyici ve taze bir yaklaşım getiren bu, büyük şehirde nefes kesici bilim-kurgu macerasına hazırlanın. "Family Mysteries 2: Echoes of Tomorrow" sizi çok da uzak olmayan geleceğe doğrudan taşıyan, içinde biraz da romantizm barındıran, duygu dolu ve korsanlı bir yolculuk. Sibernetik olarak gelişmiş zaman yolcusu karını kaçırıp işlemediğin bir suçu biri senin üzerine atmaya çalışınca dünyan birden ters döner. İşlerin kontrolünü eline alıp ne kadar yürekli olduğunu kanıtlama zamanı. Becerikli bir bilim insanı olarak elinde hâlâ birkaç koz var! Family Mysteries serisinin ikinci kısmındaki kıyamet sonrası distopik gelecekte insanlık yok olmanın eşiğinde. İleri teknoloji asi yazılımlar ve zorlu bilmecelerle ve her zaman olduğu gibi, gizli cisim sahneleriyle uğraşacaksın. Kendini temize çıkar, gelecekten gelen gizemli kaçağın sırrını ortaya çıkar ve evliliğini kurtar. Geçmiş ve gelecek senin ellerinde!