Lethal League
Lethal Leauge, yerçekimi karşıtı bir topu rakibin yüzüne çarparak kazanmaya çalıştığınız bir atıcılık oyunudur. Top her vuruşta hızlanır, son aşamada patlayıcı bir hıza ulaşır. Yerel ağda veya çevrimiçi olarak savaşın. Özellikler: – 4 kişiye kadar: Yerel VE çevrimiçi olarak 4 oyuncuya kadar; herkes tek, takımlar veya vurucular modlarında oynayın. – Çevrimiçi çok oyunculu: Özel Karşılaşma için dostlarınızı davet edin veya Hızlı Karşılaşma'ya katılın. – Başlaması kolay, uzmanlaşması zor: Sert Vuruş, Hafif Vuruş, Savuşturma ve Özel Yetenekleri nasıl kullanacağınızı öğrenin. – Sokak tarzı karakterler: Çılgın Candyman'den sayborg timsah Latch'a kadar her karakter eşsiz oyun tarzı ve yeteneklere sahiptir. – Meydan okuma modu: Atari türünde bu oyunda elinizden gelenin en iyisini yapın ve bir sürü rakibi yenerek ritim-patlatan rakip liderine ulaşın. – Patlayan ritimler: Grillo, Bignic, Dr.Lazer ve pek çoğuna benzer özelliklere sahip Big-beat, Hip-Hop ve House tarzı müzikler dinleyin.