RIDE 6
RIDE'ı yaşa RIDE 6 sadece motosiklet sürmekten ibaret değil, asıl önemli olan motosikletin üzerinde kim olacağın Burası tutkunun bir kimliğe dönüştüğü ve her yarışın dünyaya bir mesaj verdiğin bir yer. Bir sürücü olmanın ne anlama geldiğini kanıtlama vakti. Hem kendine hem de dünyaya. Asfaltın ötesinde Bagger ve Enduro da dâhil 250'den fazla kategoride motosikleti topla ve kullan. Daha da eksiksiz bir sürüş deneyimi için asfaltı arkanda bırak ve yeni offroad pistlerinin heyecanını yaşa. RIDE Fest'e katıl İki tekere olan tutkunu dışarı vur: Bir motosiklet festivali atmosferinde kariyerine başla, yolunu seç ve Casey Stoner ve Guy Martin gibi 10 efsanevi şampiyona meydan oku. Her biri farklı disiplinlerde, motosikletlerde ve pistlerde senin sınırlarını zorlayacak. Bu efsanelerin arasında yerini almak için gereken yeteneğe sahip misin? Kendi tarzınla sür İster temeller üzerinde ustalaş, ister en zorlu meydan okumanın peşine düş, RIDE 6 senin oyun tarzına uyum sağlayacak. Arcade Deneyimi anında sürüş heyecanı yaşatırken, Pro Deneyimi sana tam kontrol ve simülasyon derinliği sunacak. Üstelik yeni Bridgestone Riding School ile karşına çıkacak her meydan okumanın üstesinden en iyi şekilde gelmeye hazır olacaksın! Çevrim içi, limitsiz Tam çapraz platform desteğiyle çevrim içi yarış, liderlik tablosunun zirvesine tırman ve kişiselleştirdiğin motosikletlerini, kıyafetlerini ve kasklarını sergile. Heyecan dolu yepyeni yarışlar ve göz alıcı ödüller için Monthly Challenges'a katıl. Çünkü gerçek bir sürücü asla durmaz.