Kingdom Come: Deliverance - The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon (Windows)
Allas vår sir Hans Capons hjärta bultar snabbt av trånande efter sin senaste ögonsten. Det andra DLC-paketet till Kingdom Come: Deliverance – "The Amorous Adventures of Bold Sir Hans Capon" – handlar om den populära karaktärens försök att uppvakta den vackraste mö han någonsin skådat. För att lyckas behöver han mer än sina egna romantiska ansträngningar – du, Henry, måste hjälpa honom och se till så att tappre sir Hans Capons kärleksäventyr får ett lyckligt slut! Det är det huvudsakliga målet som kopplar samman tre uppdrag där du inte bara måste läsa kärleksdikter och arrangera ett möte nattetid för att hålla en ilsken slaktare i schack, utan också infiltrera ett läger med blodtörstiga banditer, tävla i en tärningsturnering, gräva upp ett lik, undersöka ett mord och ... kanske mörda lite själv. I kärlekens namn, så klart!