Worms Anniversary Edition
Hjälp maskarna fira att de blir myndiga när de fyller 21 med det här förödande bra paketet med ömsesidig försäkran om förstörelse! Worms Anniversary-paketet för samman Worms W.M.D med Worms Battlegrounds och extrainnehållet från Alien Invasion för att skapa enorm ryggradslös förödelse! I Worms W.M.D är maskarna tillbaka i sitt hittills mest destruktiva spel, med ett läckert handritat 2D-format, helt nya vapen, introduktion av tillverkning, fordon och byggnader samt återinförandet av älskade klassiska vapen och spelupplevelser. Worms Battlegrounds förenar vänner och familj i den ädla kampen om självförbättring, världsdominans och exploderande får. Vackra 3D-effekter, sociala funktioner och andra spännande tillägg – allt en Worms-fantast kan drömma om. Worms Battlegrounds Alien Invasion DLC-paket innehåller det helt nya Bodycount-läget där du ska slå tillbaka vågor av utomjordiska inkräktare, 10 nya dödsmatcher och massor av världsfrämmande vapen och utseenden. Det är inte av denna värld!